Estrenem la cuina pròpia!

A partir d’ara, alumnes i equip educatiu podem gaudir a l’escola de cuina pròpia. En aquesta entrevista dels Trinitubers,  Reehan i Aliyan, coneixerem millor el cuiner Gianni que ens fa el dinar amb molta il·lusió.

La Setmana del Llibre en català

Fins al proper diumenge dia 16, a Barcelona, se celebra La Setmana del Llibre en Català, una fira que permet reconèixer la tasca de les editorials que editen en català i de les llibreries que apropen al lector les seves publicacions, tot donant visibilitat al llibre i les revistes i oferint eines per a fomentar la prescripció de la lectura.

La Setmana fomenta la trobada entre lectors, llibreries, editorials i revistes que editen en català. Una oportunitat per trobar novetats, per recuperar antics fons editorials i alhora gaudir de lectures en veu alta amb reconeguts autors, actors i periodistes, sopars literaris, taules rodones, nits de música i cinema i espectacles familiars.

En síntesi: una petita ciutat, innovadora i sostenible, de la lectura, el llibre i les revistes en català.

Podeu trobar totes les propostes i activitats clicant aquí.

Quan i on? A l’Avinguda de la Catedral de Barcelona

Del dissabte 8 al dissabte 15 de setembre 10.30h a 21h

Diumenge 16 de setembre 10.30h a 14h

1r premi als Jocs Florals de Nou Barris

L’escoleta groga hem estat els guanyadors i guanyadores del 1r premi dels Jocs Florals de Nou Barris en la modalitat de “Conte Visual”. Moltes són les persones que ens han ajudat a fer aquest projecte i moltes les ganes i la il·lusió que hem dipositat nosaltr@s per crear aquesta història màgica.

Al vídeo de la Luri podeu veure el resultat de com ens ha quedat la feina (no tenen pèrdua els minillibres).

I al vídeo de la recollida del premi podeu veure la gran alegria amb que vam rebre les flors i el lot de llibres que ens van regalar amb tanta estima.

Amb nervis i moltes ganes esperem saber qui ha guanyat.

Nosaltrxssssss!

Tots els premiats i premiades als Jocs Florals Nou Barris 2018.

Ens sentim super afortunats i afortunades!!!!!

La diada de Sant Jordi a l’IETN

El dilluns 23 d’abril l’IETN ha viscut el seu primer Sant Jordi. Tot l’institut escola ha pogut gaudir de les propostes que teníem per un dia tan important, des de la Gimcana Literària pel barri, passant per la recollida de llibres a canvi d’una rosa fins a la recollida dels premis pels Jocs Florals.

Ha estat molt emotiu,  l’alumnat de totes les escoletes han participat generant una diada de cooperació, convivència i pura poesia.

Mireu, mireu:

L’escoleta taronja espera tranquilament l’intercanvi de la rosa amb molta cura de no despertar el drac ferotge que protegeix els llibres.

La nostra estimada conserge ens ajuda donant llum a aquesta paradeta d’il·lusions.

2n tracta de completar els puzzles després d’haver participat amb moltes ganes a la Gimcana Literària.

3r recull el seu llibre especial de Sant Jordi: Frederick, un ratolí que recull colors i raigs de sol per quan arribi el dur hivern qual poeta i artista que és.

Els més petits emocionats i emocionades amb les propostes dels més grans.

Un conte sonor per a la classe de primer!

Na Carla ens fa teatre i… estem molt atents i atentes.

Els titelles ha estat una proposta la mar d’engrescadora!