Lectures d’hivern
15/12/19I·lustració d’Albert Asensio. L’hivern (Editorial Joventut)
Com cada any per aquestes dates, compartim algunes guies de lectura amb recomanacions molt interessants:
Recordeu que les Biblioteques de Barcelona modifiquen els horaris durant el període… Llegeix més»
Visitem la llibreria Casa Anita
15/12/19
Les alumnes de primer de primària vam visitar la llibreria Casa Anita, al barri de Gràcia.
L’Oblit, la llibretera, ens va explicar moltes coses al voltant dels llibres, les editorials, els autors i les autores i els il·lustradors i il·lustradores. Vam passejar per la botiga i… Llegeix més»
Inici de curs
11/09/19Us informem que P3, 5è, 6è, 1r ESO, 2n ESO, 3r ESO i 4t ESO comencem l’escola el proper 12 de setembre!!
HORARI:
P3: segons adaptació.
5è: de 9.00 a 13.30h i de 15.15h a 16.30h
6è: de 9.00 a 13.30h i de 15.15h a 16.30h
Si heu fet inscripció de menjador, es poden quedar a dinar a l’escola.
1r ESO: de 9.00 a 11.30h
2n ESO: de 11.30 a 13.30h
3r ESO: de 11.30 a 13.30h
4t ESO: de 11.30 a 13.30h
Lectures d’estiu
26/06/19
Us compartim unes guies amb recomanacions de lectures per aquestes vacances.
Llibres al Replà
El Garbell d’estiu (Associació de Mestres Rosa Sensat)
Banc de Recursos. La lectura font de plaer i de coneixement
Associació Lectura Fàcil
Guia de Lectures. Estiu 2019. Grup de treball… Llegeix més»
“El món és de colors”
20/05/19
En motiu del Dia contra la LGTBIfòbia, que se celebra el 17 de maig, l’equip comunitari i la biblioteca, amb la participació d’alumnes de l’ESO, vàrem engegar un conjunt d’activitats sota el nom “el món és de colors” amb l’objectiu de treballar i conversar al… Llegeix més»
Lectures recomanades Sant Jordi 2019
08/04/19
Ens avancem una mica i us proposem dues tries de novetats recomanades per si us serveix d’orientació de cara a la Diada de Sant Jordi.
Bones lectures!
El Garbell: Tria de llibres per a infants i joves
Blog de Jaume Centelles La invitació a la lectura… Llegeix més»
Entrevista al nostre director Joan Artigal
15/03/19Les alumnes de 5è N -Sofia, Sarmin, Zainab, y Amy- entrevisten al nostre director.
Visitant el Cosmocaixa
07/03/19Aquesta setmana els alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO hem anat a visitar el Cosmocaixa.
L’activitat que vam fer va ser anar al planetari i després vam visitar la resta del cosmocaixa.
Al bosc inundat: hi havia cocodrils, peixos i piranyes.
Al planetari vam veure… Llegeix més»
Elles són les protagonistes
07/03/19
Per commemorar el Dia Internacional de la Dona, des de la biblioteca hem fet un recull de llibres on elles són les protagonistes. Dones que han marcat un abans i un després en la lluita pels drets humans i en l’activisme social, dones que han… Llegeix més»
La Trini se viene arriba – Rap per al 8 de març
06/03/19Rap per commemorar el dia 8 de març i reivindicar els valors feministes.
Cançó escrita i interpretada pels alumnes de 6è:
Ibraheem, Ana, Carlos, Thalia, Alexandra, Juan, Iman, Elena, Lukman, Roger, Youssef, Yasmin, Livin, Zhanpeng, Esteban, Anthony, Irene, Denzel, Nicolás, Mariana, Nayara, Omar, Aisha, Akash, Aya, Mariam, Arvind, Sara, Aliyan, Manuel, Mudassar, Anoushka, Catiana, Kelly, Saba, Erelys, Reehan, Rehan, Sofía, Nixon, Nesthor, Sameer, Alison, Aaron, Rabab.
Un projecte musical de creació de RAP dinamitzat per
OLI I MAD del grup de rap feminista “La Clika Pika”
@laclikapika
Equip educatiu IETN:
Base musical: Marcos Ruescas
Coordinació del projecte: Maria Clapés
Edició: Lupe Capell Gasol
Gravació del vídeo feta pels propis alumnes.
Acompanyament del projecte: Joaquina González, Alba Sanagustín, Laura Casares
Agraïments: Sergi Ferreté, Otger Cano, Isa Calsina, Ana Aupi, Casal Infantil Trinitat Nova.
TriniTrap, la cançó sobre el respecte feta amb “Xiula”
20/02/19El dimecres 16 de Gener va venir a l’ieTN un grup de música anomenat Xiula, els quals, entre d’altres temes, canten trap. Amb ells vam treballar el respecte a través de la seva música.
Per començar, vam fer un joc de “Si o No” que tractava sobre que hi havien 2 parets: un era el sí i l’altra era del no. Ells ens feien preguntes sobre conflictes del grup, i ens posicionàvem a la paret del sí o del no.
Després vam fer la dinàmica de “les casetes”. Amb ella vam poder explicar als nostres companys i companyes el que sentim d’ells i dient aquelles coses et senties bé perque aquella persona també es sentia bé.
Al final de la classe vam fer una cançó sobre el bullying. Les classes de 1r i 2n d’ESO vam participar pensant la lletra i cantant aquest trap que trobareu a continuació:
Segueix-nos!