Llegim en veu alta i …ens encanta!!!

Aquest dimecres l’alumnat de 4t hem assistit a la lectura en veu alta organitzada per Nou Barris juntament amb moltes altres escoles.

Hem llegit una frase cada una de nosaltres d’un tros del conte de l’Aneguet Lleig, de Christian Andersen davant d’altres escoles i hem pogut escolat la lectura de companys i companyes de centres veïns. Ha estat una experiència molt agradable.

També hem pogut gaudir d’altres activitats com un taller de llengua de signes a la biblioteca de Nou Barris, que per cert, és molt xula i molt gran. Ens hem fet una xapa amb una il·lustració pròpia i hem tingut la sort de gaudir d’un traductor en llengua de signes, l’Enric Lluch Rué.

Gràcies a totes les que heu fet possible aquesta gran trobada, CRP de Nou Barris i les mestres sempre tan participatives: la Raquel, la Judit, el Dani i la Tibisay.

Ha estat una matí molt enriquidor.

.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *