La castanyada a l’IETN

El dia de la castanyada, la bruixa, la castanyera i l’ajudant van anar a classe per classe donant un missatge secret.

Tot seguit, els tres personatges van anar al photocall a fer-se fotos amb els alumnes que esperaven per entrar al túnel del terror.

El túnel del terror va ser l’última activitat del matí a tots els alumnes els hi va agradar molt, va ser l’activitat estrella de la dia. Els alumnes, a la sortida del túnel, ens van explicar la seva experiència i tots destacaven que havien passat molta por. Entre les diferents escenes, les més terrorífiques eren l’ataud final, les nenes de “La Monja” i l’escena de la televisió de “The ring”.

Al final del dia vam veure una pel·lícula de por.

Aquí podeu veure fotos de la festa.