Jocs Florals 2022

BASES DEL CERTAMEN DELS JOCS FLORALS IETN 2022

jocs

1. L’objectiu del certamen és fomentar i promoure la creació literària i artística.
  2. L’alumnat crearà les seves obres a l’institut escola. Les obres poden ser fruit de tallers, propostes i activitats que dueu a terme a les aules. Cal reservar l’espai des de tutoria o les àrees que es consideri convenient per tal de dur-ho a terme.
  3. Les obres es poden presentar en català, castellà o anglès
  4. Al certamen d’aquest any hi ha dues modalitats:

Creació artística

Creació literària

Hi ha algunes particularitats pròpies de cada escoleta

Escoleta taronja/vermella: Els nivells de P3, P4, P5 i 1r participaran amb una única producció per grup-classe. Se us entregarà el material base amb el que haureu de presentar la proposta. Hi haurà un premi per cada grup classe.

Escoleta groga: Cada alumne/a haurà de fer la seva producció pròpia, tant per la categoria de creació artística com per la de creació literària. Els tutors/es dels grups-classe entregaran al jurat 2 produccions literàries i 2 produccions artístiques per grup/classe.

Escoleta verda: Cada alumne/a haurà de fer la seva producció pròpia, tant per la categoria de creació artística com per la de creació literària. Els tutors/es dels grups-classe entregaran al jurat 2 produccions literàries i 2 produccions artístiques per grup/classe.

Escoleta blava: Cada alumne/a haurà de fer la seva producció pròpia, tant per la categoria de creació artística com per la de creació literària. Els tutors/es dels grups-classe entregaran al jurat 2 produccions literàries i 2 produccions artístiques per grup/classe. Les creacions literàries de l’escoleta blava hauran de ser en les següents llengües:

• 2n d’ESO: català
  • 3r d’ESO: castellà
  • 4t d’ESO: anglès

Comunitat educativa, veïns, amics, ex-alumnes…

Modalitat fotogràfica. Temàtica: La Trini sense filtres

(Els cursos anteriors van ser: “Sant Jordi des de la finestra” i La Trinitat Nova al carrer”). Les imatges s’hauran de penjar a la xarxa amb el hashtag #latrinisensefiltres i etiquetant a l’institut escola Trinitat Nova.

1. Les obres s’han d’entregar a l’equip tutorial, que les deixarà a un espai reservat de la biblioteca (edifici petits) o a un espai reservat del punt lector de l’edifici dels grans.  També podeu entregar-ho al Joan, la Mireia, la Paula, la Maria U o la Laura C.

A cada obra hi ha de constar el curs i grup de la participant.

1. Data màxima d’entrega de les obres: dimarts 19 d’abril a les 13h.
  2. El jurat està format pels mestres i professors/es del projecte de biblioteca i per una persona de l’equip comunitari.
  3. El veredicte dels jurats i el lliurament de guardons es durà a terme el dilluns 25 d’abril

A les corresponents escoletes us informarem de la organització.

1. El lliurament del premi de la categoria Comunitat educativa, veïns, amics i ex-alumnes s’anunciarà a través de les xarxes socials i vindran a recollir-lo al centre.
  2. Les guanyadores reben un diploma i un premi (llibre).

Hi haurà un guanyador per a cada categoria i nivell, i un premi extraordinari per a cada escoleta. A l’escoleta taronja hi haurà un premi per grup-classe.

1. Les produccions es penjaran a les xarxes socials del centre i es recolliran en un format que permeti afegir-les com a fons de la biblioteca de l’escola.

Equip de projecte de la biblioteca.