Gimcana literària: les lletres envaeixen el barri

La setmana del 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, les alumnes de l’escola vàrem participar a la II Gincama literària, organitzada per les mestres i les alumnes de l’ESO.

Durant tot el matí les alumnes i les mestres, guiades per un mapa, van passejar pel barri provant de superar les proves que les companyes grans de l’escola havien preparat: refranys, embarbussaments, rodolins, endevinalles, històries, titelles… i un conjunt de reptes lingüístics que no ens van deixar indiferents. Vam descriure personatges fantàstics i vam respondre a les preguntes del Gran Concurs de la Diada, on vam descobrir curiositats al voltant d’aquesta festa.

Les veïnes del barri, encuriosides, van observar com anàvem amunt i avall ben enjogassades. Va ser una jornada molt divertida!

Finalment, els equips que van superar totes les proves (tots!) van intercanviar el mapa per dos llibres, nodrint la biblioteca de l’escola amb 25 nous títols!