EXAMEN SORPRESA

Definició d’examen sorpresa: Una prova o examen sense advertència o avis previ.

El dilluns 15, la professora de biologia ens volia avisar per un examen però els alumnes no li vam fer cap mena de cas.

Avui, quan hem tornat del pati i hem entrat a l’aula, la professora ha dit: Nois, examen sorpresa!!

i tots els alumnes hem dit: Nooooooooooo!!!!! I clar, ens hem queixat perquè no ens havia avisat.

Teníem raó?

REFLEXIÓ: Per la pròxima vegada hem de ser millors alumnes i, quan un/a profe ens parla, els hem de prestar atenció.

Els reporters de 3er ESO,

Jordi i Naggi.

1. Montse Franch

Jajaja!
    M’heu fet riure nois. Examen, examen tampoc era. En 10 minuts ho tenieu fet. Però la reflexió és molt encertada.
    Ànims
    (La professora de biología)