El curt “L’arribada” a la Filmoteca de Catalunya!

L’alumnat  de 1r d’Eso ha presentat el curt L’arribada a la Filmoteca de Catalunya. La peça audiovisual ha estat creada pels alumnes de la mà del cineasta Jordi Morató dins el projecte Cinema en curs. La jornada ha posat en comú les creacions de diferents escoles i ha conclòs cada projecció amb un debat obert sobre el procés de ideació, rodatge i edició. Ha estat molt emocionant!

“Amb el curt l’Arribada volíem mostrar la nostra realitat, que és que vivim envoltats d’una gran diversitat d’idiomes, cultures i orígens. Per això hem escollit que la nostra protagonista, la Kariné, canviés de país i d’escola, perquè és una situació que ens representa a gairebé tota la classe.”