Circ i Dansa

Els alumnes de primer d’ESO ieTN fan un número de circ en l’edifici de l’Ateneu Popular de Nou Barris el dia 18/01/2018.

El projecte es anomenat Circ i Dansa i dins d’això hi ha molt tipus de modalitats com per exemple:

equilibri amb una bola, trapezi, diable i plats xinesos.

L’espectacle ha sigut inoblidable pel públic, perquè els ha sortit perfecte i això ho hem fet amb només 9 classes. Els monitors que havien entrenat als alumnes han sigut el Juanillo i la Lulu, segur que han sortit contents pel regal que els alumnes li van donar, que ha sigut una petita cartolina amb els millors moments en fotos i el gran i meravellós resultat final.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *