Quim Torres ens ha desvetllat la màgia dels sentits.!

En Quim Torres, il·lustrador lleidatà establert al barri de Gràcia, ens ha delectat avui amb un taller destinat a sentir, gaudir i confiar.

L@s grans afortunades han sigut l@s alumn@s de 3r de primària, que han pogut gaudir d’una hora i mitja d’un recorregut per lo visual, lo tactil i lo auditiu, envoltades de llibres, experiències compartides i somriures de colors.

Aquí disposem unes imatges que reflecteixen la emoció de les dinàmiques proposades per aquest gran tallerista que ens ha carregat de possibilitats la nostra biblioteca.

Gràcies Quim! i com sempre, gràcies prof@s que ens acompanyeu en totes les “locures” que invaeixen els dijous a la tarda a la biblio!!! Avui la Eva, Aby i Jordi.

I a més a més ens ha obsequiat amb aquest exemplar d’unes de les seves millors obres. Podrem gaudir tant de les il·lustracions!!Qui sap si algun o alguna de les nostres alumnes acabarà dedicant-se.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *