Preparant el túnel del terror

Els alumnes de l’ESO estan preparant un túnel del terror a la nostra escola. El preparen perquè el 31 d’Octubre és la festa de la castanyada i de HALLOWEEN!!!

Aquest, és el segon any que es fa el túnel del terror a l’ieTN. L’any passat el túnel del terror va ser un èxit gràcies a l’ambientació, els actors, actrius…

El túnel del terror el preparen alumnes de l’Escoleta Blava amb l’ajuda del professor Marcos Ruescas, els qual ens ha respost les següents preguntes:

• Com organìtzareu el túnel del terror?

-Això es confidencial, però el que podem dir és que serà millor que el de l’any passat.

• Quins personatges hi haurà aquest any?

-Les coses bones es fan esperar.

• Farà molta por?

-Per suposat, estem treballant perquè així sigui.