Visitem als nostres fillols
El dijous vam anar a veure als nostres fillols de p3 i vam jugar amb ells, al seu pati,va ser molt divertit. Els va fer molta il·lusió jugar amb nosaltres. Ja tenim ganes de tornar a pujar! Sarmin i Anabel
Visitem als nostres fillols Llegeix més »


