Estrategia Digital de Centre

Per dissenyar una bona EDC cal seguir unes fases determinades. Per a cada fase ens valdrem de diferents instruments que ens permetran concretar quin grau de maduresa digital necessitem que assoleixi el centre en cada àmbit (alumnat, professorat i centre) i com fer-ho. Tot i això, en el document EDC no caldrà indicar tots els instruments que s’han utilitzat. Només haurem d’incloure-hi els que són necessaris per entendre el disseny final de l’EDC. Veiem, fase per fase, què és recomanable que inclogui el document d’EDC.

• Diagnosi: tal com s’indica en la guia d’elaboració de la diagnosi, hi ha moltes formes possibles per abordar aquesta diagnosi: anàlisi dels indicadors de centre, realització d’enquestes a la comunitat escolar, entrevistes, observacions, ús de la rúbrica del pla TAC, de l’eina SELFIE, etc. Totes aquestes tècniques ens proporcionen molta informació. Però cal destacar que a l’EDC només s’hi han d’incloure les conclusions argumentades de la diagnosi, que permetin entendre la selecció dels objectius.
    Així doncs, no és necessari indicar els gràfics de totes les enquestes o afegir tots els indicadors analitzats. Només caldrà indicar aquelles dades o gràfics que permetin argumentar les conclusions de la diagnosi.​

Activitats Pla digital ieTN