Projecte: El castell
Aquest segon trimestre a la classe de P3 va sorgir un projecte. El Nano ens va portar una torre feta amb cartró de casa seva i arrel d’això va sortir la idea de construir un castell per les nostres aules. Després de fer una assemblea per decidir com volíem fer el castell, vam posar-nos mans […]
Projecte: El castell Llegeix més »

