Visites en llengua anglesa pel Barri Gòtic

Els  diferents grups de la familia  administrativa de l’Ins Vall Hebron: Administració i Finances, Assistencia a Direcció i Gestio Juridica,  han participat en una activitat extraescolar en llengua anglesa, el mes de gener 2020.

L’activitat s’anomena Barcelona, City  of Dragons. Es tracta d’un joc de pistes per trobar els dracs i  les diferents criatures mitològiques que s’amaguen en edificis del casc antic de BCN ( El Born i Barri Gòtic.) Els alumnes han fet servir, prismàtics,  mapes i brúixoles contestant les preguntes d’un llibret  de pistes.

Els guies, nadius de parla anglesa,  expliquen llegendes i fets històrics. Ha estat una manera  diferent  i divertida de conèixer  i valorar el patrimoni artístic i cultural  de la nostra ciutat.