Sostenibilitat d’un bosc

El passat 28 de gener els nostres alumnes de tercer d’ESO  que estan treballant en el projecte: Prou! Salvem la Terra, van visitar el Museu de la Ciència per participar en el taller “El bosc inundat”.

Aquest taller  va permetre que l’alumnat s’endinsés en un tros de selva amazònica i l’observes des de diverses perspectives: sota el terra, sota l’aigua i sobre del terra. Van conèixer els recursos naturals, la diversitat d’éssers vius que l’habiten i la dinàmica que s’estableix entre ells.

En aquesta visita, l’alumnat va descobrir la gran riquesa i la fragilitat de l’Amazònia, a la vegada que  va reflexionar sobre la importància de preservar el medi ambient i d’adoptar hàbits de vida sostenibles.