Visita Virtual de segon de GM de gestio administrativa a Becharter

Els alumnes de 2n Grau Mitja de Gestió Administrativa van fer una visita virtual a l’empresa Becharter

de la mà de Barcelona Activa, amb el projecte de Vida Professional (ProvVP), que té com a missió ser un instrument per a l’orientació i l’educació envers el treball de l’alumnat.

La visita es va fer el dia 23 de febrer a les 10h per Zoom. El gerent de Becharter, Oriol Badia,  va explicar als alumnes la trajectòria de l’empresa, així com la importància que tenen les pràctiques per obrir portes en el mercat laboral. També ens va parlar de les competències que, en el seu cas, valora més: PUNTUALITAT, SERIETAT I SINCERITAT.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *