Visita del soci d’Erasmus de Bordeus / Visite du partner Erasmus de Bordeaux

En el marc de la col·laboració entre Instituts per a la recerca de pràctiques d’empresa per a estudiants ERASMUS, el 16/11/2021, vam tenir el plaer de rebre dues professores, Marie Odette Lopes i Mélanie Profit, del Lycée Condorcet de Bordeus.
Dans le cadre du partenariat entre Lycées pour la recherche des stages d’entreprise d’élèves ERASMUS , le 16/11/2021, on a eu le plaisir d’accueillir deux professeurs, Marie Odette Lopes et Mélanie Profit du Lycée   Condorcet de Bordeaux

Acompanyades per la coordinadora de mobilitat internacional, van visitar l’empresa COLIVING STUDENTS de Barcelona, on els seus alumnes de BTS SAM fan les pràctiques d’ERASMUS. També van tenir una entrevista amb la directora.
Després van venir al nostre Institut on van poder conèixer el nostre coordinador de FCT i dues professores, Laura Pallarés i Victoria Valdés amb les quals van visitar les nostres instal·lacions. Més tard vam compartir un dinar amb tot l’equip de mobilitat.
Tot va anat molt bé i  esperem tornar-les a veure ben aviat!
Accompagnées par la coordinatrice de mobilité internationale, elles ont visité l’entreprise COLIVING STUDENTS de Barcelone, où   leurs étudiants de BTS SAM font leurs stages ERASMUS. Elles ont eu aussi un entretien avec leur directrice.
Après elles sont venues dans notre Lycée où elles ont pu rencontrer notre coordinateur de Stages en entreprises  (FCT) et deux professeures, Laura Pallarés et Victoria Valdés. Nous avons ensuite   partagé un déjeuner avec toute l’équipe de mobilité .
Tout s’est très bien passé et on espère les revoir bientôt!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *