Trobada alumnat mediador

El dimecres 16 de maig es va celebrar al Centre cívic Cotxeres de Sants la VIII TROBADA D’ALUMNAT MEDIADOR DE BARCELONA.

Van participar 430 nois i noies de 24 centres de la ciutat.

En representació del nostre institut van participar 10 mediadors i mediadores de 3r d’ESO i Primer de Batxillerat

Al voltant del tema de la trobada: “La convivència per terra, mar i aire”,van poder reflexionar i posar en comú el resultat del que van treballar en tres tallers.
Al taller terra van construir un mur d’estereotips i falses creences que desprès van derruir per tornar a construir ponts de convivència.
Al taller aire es van donat “aire” experimentant la sensació de valorar i ser valorats positivament.
També van compartir experiències i van crear complicitats sobre com millorar la convivència en el mar d’emocions que es dona als centres educatius.