Els PFI visiten el Tros del Marcel·lí

El passat dimarts 3 de març els alumnes del PFI de Construcció i Jardineria van fer una visita al Tros del Marcel·lí. La sortida es va realitzar en el marc del projecte ImpACT que realitzen amb la Fundació Adsis durant aquest curs.

El Tros d’en Marcel·lí és un històric hort del barri de la Clota i un espai de trobada cultural. Els veïns i veïnes juntament amb l’associació Humans de la Terra pretén recuperar la memòria agrícola del barri i promoure el contacte de la vida urbana amb el món rural. Així doncs, l’associació organitza tallers, exposicions, xerrades i altres activitats per promoure la reruralització a la ciutat.

Els alumnes de jardineria van col·laborar amb l’espai netejant l’hort i fent planter, i els alumnes de construcció van  construir un armari per fer compostatge.