Bases concursos de Sant Jordi

S’apropa Sant Jordi i, com cada any, des de les coordinacions i els diferents departaments hem elaborat les bases dels Jocs Florals i dels diferents concursos de la diada d’enguany, que celebrarem al centre el dijous 23 d’abril.

Com ja és habitual, comptarem amb els certàmens de literatura en català, castellà i anglès, i amb els concursos de còmics en anglès i francès, d’agenda escolar, de fotografia i també de fotografia matemàtica.

Aquí us deixem l’enllaç a les bases de tots els concursos que, d’altra banda, també trobareu penjades en paper als vestíbuls de les dues entrades de l’institut. Per últim, us recordem que hi esteu convocats tots els alumnes del centre (ESO, Batxillerat, FP i CAS), així que animeu-vos a participar-hi!!!!