Pla d’obertura de centres educatius en Fase 2

En referència a l’obertura dels centres centres docents en Fase 2 i segons les instruccions del Departament d’Educació, us informem del Pla de reobertura de l’Institut Torrent de les Bruixes.

L’activitat lectiva del curs 2019-20 va començar essent en format telemàtic el 14 d’abril i finalitzarà telemàticament el 19 de juny. És a dir, no hi haurà “classes” fins al setembre.

L’Institut reobre les seves portes en Fase 2 però l’accés no serà lliure. Totes les activitats que es duguin a terme estaran concertades prèviament amb els docents, tutors o tutores o amb l’equip directiu.

La participació de l’alumnat en les activitats presencials que proposen els docents és voluntària. Perquè l’alumnat pugui participar presencialment, les famílies han de signar una declaració responsable (aquí està el model) o l’alumnat, si són majors d’edat (aquí està el model).

L’alumnat ha de lliurar la declaració responsable en el moment d’accedir al centre. També ha de venir amb mascareta.

En cap cas es deixarà entrar alumnat que no porti signada la declaració o no vulgui portar mascareta.

Aquí podeu consultar el Pla de reobertura que l’Institut ha establert.