Llistat Barem BATXILLERAT

Aquí teniu el llistat de peticions baremat.

Com el nombre de peticions és menor que el de places que s’ofereixen, totes les persones preinscrites estan admeses.

Properament rebreu un correu electrònic de la direcció del centre amb més informació.

El període de preinscripció per a l’alumnat que vol fer batxillerat a l’Institut Torrent de les Bruixes però no ha cursat l’ESO al nostre centre serà del 27 de maig al 3 de juny.

Si voleu informació sobre el currículum de 1r/2n de batxillerat ens la podeu plantejar per correu electrònic:  iestorrent@xtec.cat o per telèfon 93 468 58 85

La preinscripció es pot fer de dues maneres:

1. Al registre electrònic de la Generalitat mitjançant el formulari electrònic.

Per poder utilitzar el formulari electrònic, cal identificar-se amb un certificat digital, com per exemple el DNI electrònic, o el sistema alternatiu d’identificació idCAT Mòbil, i el número d’identificació de l’alumne/a amb el qual consta al Registre d’Alumnes de Catalunya (RALC) i que es pot obtenir amb la Consulta de l’identificador de l’alumne.

El tràmit de presentació de la sol·licitud electrònica s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre.

2) Si no es pot utilitzar el formulari electrònic cal utilitzar aquest formulari. En aquest cas, cal enviar el resguard de la sol·licitud dins el termini previst acompanyat de la documentació acreditativa corresponent, escanejada o fotografiada per les dues cares, a la bústia electrònica oficial del centre administracio@torrentdelesbruixes.org