ELS PESCADORS DEL TORRENT

El nostre institut participa en el projecte de ciència ciutadana ‘Pescadors de plàstics’ promogut per la Universitat de Vic i en el que participen 27 centres d’arreu Catalunya.

L’objectiu del projecte consisteix a recollir dades sobre la contaminació per plàstics a les conques dels nostres rius. Per tant el nostre alumnat estudiarà els diferents tipus de plàstics i el seu impacte en el medi, a la vegada que es familiaritza amb el mètode científic. Per tal d’exposar-los a la realitat que els envolta, fan una visita al riu Besòs on recullen mostres i les analitzen.

Com a cloenda del projecte l’alumnat ha decidit encetar una campanya de conscienciació a l’institut i han generat els pósters que us mostrem a continuació. Properament la resta de grups aniran complementant aquesta campanya.