Acollida d’un docent austríac a l’institut

Enguany hem participat per primera vegada al programa Estancias Profesionales del Ministeri d’Educació. Durant les primeres setmanes de novembre s’ha incorporat al centre el docent austríac Christian Ziegl, professor d’EF i Espanyol com a Llengua Estrangera a l’institut PG Borromäum de Salzburg.

Durant aquest temps ha tingut l’oportunitat d’observar com funciona un institut de secundària al nostre país i s’ha integrat al dia a dia amb una estupenda acollida per par del professorat i alumnat.

Ha assistit principalment a classes d’ESO i Batxillerat de les matèries d’Alemany, EF, Llengua Castellana, Treball Globalitzat, Anglès i Tutories. A més també ens ha acompanyat a reunions de coordinació de centre: de tutories de cicle, departament de llengües estrangeres o d’innovació educativa.

A més, durant la seva estada va poder conèixer la tasca educativa d’entorn del CRP Santa Coloma.

Ha estat una experiència molt enriquidora per tothom però sobre tot per l’alumnat d’Alemany i EF ja que han pogut gaudir d’activitats dutes a terme pel Christian, el qual va fer canviar la seva rutina i donar a conèixer altres realitats  pedagògiques amb un valor afegit europeu.