Creativitat en moviment: presentem el nou Logo del Programa Erasmus

Estem encantats de compartir amb tota la nostra comunitat educativa una emocionant notícia: ja tenim logo per al nostre Programa Erasmus! Aquesta inspiradora creació és fruit del talent, la creativitat i l’entusiasme de l’alumnat de 2n d’ESO, que ha participat en el concurs organitzat per l’Institut i dirigit pel professorat d’educació plàstica, visual i audiovisual.

Després d’una difícil deliberació, estem encantats d’anunciar que la guanyadora del concurs i autora del nou logo del Programa Erasmus és la Leyre. La seva creació captura l’esperit de la mobilitat, la diversitat i la unió, reflectint les aspiracions i valors que defineixen el nostre Programa Erasmus.

La qualitat dels treballs presentats durant el concurs ha estat excepcional, i volem expressar el nostre agraïment a tot l’alumnat de 2n la seva participació. La creativitat que han demostrat ha fet que la selecció fos un repte, però també una testimoni de la riquesa del talent que existeix en el nostre centre. També volem reconèixer dues finalistes excepcionals, que han captat l’atenció del jurat. Les felicitacions van a l’Ainhoa i l’Ares, dues joves artistes que than deixat la seva empremta en aquesta meravellosa experiència creativa.

Amb el nou logo a mans, estem ansiosos de veure com prendrà vida en els diferents materials i iniciatives relacionades amb el Programa Erasmus. Aquesta creació única serà la imatge que ens representarà mentre ens connectem amb altres cultures i estudiants d’arreu del món, creant ponts i obrint portes a noves oportunitats.