TALLERS EXTRAESCOLARS INS Torrent de les Bruixes 2023-24

Teatro | Cultura Popular

A partir de gener iniciem els tallers extraescolars a l’INS Torrent de les Bruixes.
L’alumnat interessat ha d’omplir el formulari que rebrà per correu dilluns 18-12, a les 15h. També el podrà trobar en el Classroom del seu grup, properament.
Es pot fer únicament des del correu de l’institut, per tant, només el pot emplenar l’alumnat.
No és obligatori participar, per tant, us demanem que el vostre fill/a l’ompli només en cas d’estar interessat/da en realitzar-los. Esperem que hi hagi un compromís d’assistència per part del vostre fill/a.
Tallers que ofertem:
Dilluns de 15.10 a 17h
TEATRE
Dijous de 15.10 a 17h
ESPORTS
Es faran diferents esports. En principi, no es jugarà a futbol
Moltes gràcies per la vostra atenció.