Coneix el Torrent des de dins!!!

L’Institut Torrent de les Bruixes obre les portes a les famílies de Santa Coloma per mostrar-los les nostres instal·lacions i explicar-los el nostre Projecte Educatiu: com ens organitzem i com treballem per aconseguir l’èxit acadèmic i personal del nostre alumnat.

Veniu el dilluns 27 de febrer a les 17:30h i trobareu l’equip directiu, alumnat i professorat que us explicarà de primera mà allò que necessiteu saber. Podreu conèixer a través del relat dels principals protagonistes, els i les joves que estudien al Torrent, com treballen i com viuen l’Institut.

Us hi esperem!!