Protagonista Jove 2016

El dijous 9 de juny, els alumnes de La Serreta que han col·laborat en el premi Protagonista Jove 2016 van assistir a la seva celebració, que va tenir lloc a la Biblioteca Jaume Fuster de Barcelona. En aquest acte, cadascun d’ells va rebre un diploma honorífic en agraïment a la seva participació. També van ser testimonis de l’entrega de premis, que van recaure en els llibres L’home dels records de Lois Lowry (categoria 13-14 anys) i Un fill d’Alejandro Palomas (categoria 15-16 anys).

El premi és organitzat cada any pel Clijcat (Consell català del llibre infantil i juvenil), qui selecciona quatre llibres per a cada categoria i els proposa als nostres joves lectors. De forma voluntària, els alumnes de La Serreta amb més gana lectora s’hi apunten per llegir-los gratuïtament, valorar-los i votar els millors, i amb la seva participació decideixen els guanyadors. La intenció és fomentar la lectura, fer-los partícips de l’elecció del premi i donar-los a conèixer tota mena de llibres, tots ells de gran qualitat literària, però de gèneres ben variats.

En el mateix acte, el Clijcat va donar a conèixer els llibres seleccionats per al premi 2017 que començarà el mes de setembre: en la categoria de 13-14 anys, Un monstre em ve a veure de Patrick Ness, Adam i Thomas d’Aharon AppelfeldL’artilleria de Mr. Smith de Francesc Puigpelat Magnus Chase i els Déus d’Asgard 1: L’espasa de l’estiu de Rick Riordan. I pel que fa als 15-16 anys, Les pereres fan la flor blanca de Gerbrand BakkerL’efecte Calders de Santi Baró, La venjança dels Panteres Negres de Gemma Lienas Connexions d’Elisabeth Stewart. Si en voleu més informació, podeu consultar l’enllaç següent:

Us animem a participar-hi!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *