Festa a l’Institut La Serreta per celebrar el 25è aniversari de la seva inauguració

El passat dilluns, 13 de juny, al matí, després d’un curs en el què ha estat difícil programar qualsevol tipus d’event, alumnes i professorat de l’Institut La Serreta van poder gaudir, finalment, d’una merescuda festa de 25è aniversari, que va tenir lloc al pati del Centre.

L’acte va començar amb la bufada d’espelmes del pastís per part l’equip directiu, i tot seguit hi va haver l’actuació de La Banda del Coche Rojo, que va amenitzar l’event.

Els 800 alumnes i el professorat que hi va participat va poder degustar el pastís i refrescos, i participar en el sorteig de regals sorpresa. La festa va acabar amb música punxada per un professor del Centre.