Us volem fer arribar els nostres millors desitjos per aquests dies des de l’INS La Serreta. I quina millor manera de fer-ho que amb les postals que ha dissenyat el nostre alumnat de 1r de Batxillerat Artístic.
Comenceu a escriure i pressioneu la tecla ENTER per cercar