Cloenda APS

ACTE DE LLIURAMENT DE DIPLOMES DEL PROJECTE APRENENTATGE I SERVEI COMUNITARI en el qual participa l’alumnat de 4t d’ESO

El passat dimecres 15 de juny, es va fer al Casal de Joves de Sant Just  la CLOENDA I LLIURAMENT DE DIPLOMES DE L’APS. Aquest és el novè curs que el nostre centre organitza diferents serveis per a que els alumnes puguin realitzar accions de compromís en diferents àmbits:  educatiu, participació ciutadana, esports, salut, intercanvi intergeneracional… Dimecres va ser un Acte de  reconeixement públic del  compromís que han fet els nois/es en la millora del seu entorn.  Aquesta activitat  es fa conjuntament amb l’alumnat del Col·legi Madre Sacramento.

El nois/es van compartir les seves reflexions i les seves experiències. Totes molt enriquidores.  Van participar en aquest acte l’ Alcalde de Sant Just, el Regidor de polítiques educatives de l’Ajuntament, la Directora del Centre de Recursos Pedagògics del Baix Llobregat, la Tècnica d’Educació,  Directors dels Centres Educatius, tutors i tutores dels grups,  professorat i també van estar convidats els responsables de les diferents entitats.  Aquí podeu veure algunes imatges de l’acte del 14 de juny. Cliqueu a la icona per accedir a l’àlbum de Google Photos .