TEI – Tutoria Entre Iguals

Activitats TEI curs 2022-2023

Mou-TEI

EL TEI TORNA EN PLENA FORMA AL NOSTRE INSTITUT

La festa de cloenda TEI del curs 22-23 va consistir en una gimcana i un acte en què es van lliurar els diplomes als tutors TEI (l’alumnat de 3r ESO). Podeu veure l’àlbum de fotos en aquest enllaç .

Ens fa molt il·lusió recuperar el TEI amb tota la força i energia renovades.

Al nostre institut fem que cada any el programa Tutoria Entre Iguals tingui un fil temàtic relacionat amb la vida saludable, la cura del planeta i valors com la tolerància, el respecte i la convivència, entre altres. Aquest curs 2022-2023 ens hem centrat en la importància de moure’s i fer esport per tenir una vida saludable, per això el lema és: «Mou-TEI, sempre hi guanyem!».

Les noies i nois de tercer estan contents de participar-hi, sobretot tenint en compte que quan feien 1r d’ESO van veure com la Covid va interrompre l’aplicació del programa, cosa que enguany no passarà… o això esperem!

Us presentem un vídeo que conté les activitats dutes a terme durant el primer trimestre que inclou la presentació de parelles TEI, l’activitat esportiva i l’inici de la confecció del mural que podreu veure al vestíbul de l’edifici nou a partir del mes de febrer.

Abans, però, volem recordar-vos que el programa TEI és un projecte integrat dins del Pla d’Acció Tutorial (PAT) de l’institut de Sant Just Desvern en el qual l’alumnat de 3r d’ESO fan de tutors i tutores emocionals i de convivència de l’alumnat de 1r d’ESO, que acaben d’arribar al centre. Pretén ser una estratègia preventiva de participació i intervenció en la convivència del centre, contra els possibles casos d’assetjament escolar.

Equip TEI:

Elisa Arias