Projecte educatiu

El nostre centre accepta la responsabilitat de formar el seu alumnat en el marc del conjunt de valors, actituds i normes que caracteritzen una societat plural i democràtica, i procura que aquesta formació abasti totes les dimensions importants d’una educació integral. És per això, que vetllem perquè la vida de relació en el centre s’orienti cap a la tolerància, la llibertat, la responsabilitat i el diàleg, a la vegada que treballem perquè aquests valors serveixin de fonament a qualsevol activitat educativa i s’incorporin a la seva programació.

Ens plantegem l’educació com una tasca col·lectiva i d’equip, adreçada al desenvolupament integral de l’alumnat. Per aquest motiu fem de l’acció tutorial l’eix vertebrador del conjunt d’activitats que contribueixen a la formació integral del nostre alumnat, des de la dinamització del grup-classe i la coordinació de l’activitat educativa entre el professorat i les persones responsables de l’alumne/a, a l’orientació acadèmica, personal i professional de l’alumnat.

Podeu veure la nostra oferta educativa clicant en aquest enllaç.

Podeu llegir el PEC (projecte Educatiu de Centre) aquí: PEC Ins Sant Just.

Podeu veure l’EDC (Estratègia Digital de Centre) aquí: EDC

Podeu llegir el PLC (Projecte Lingüístic de Centre) aquí: PLC