Activitats Bio / FiQ curs 22-23

Activitats en les quals han participat els nostres alumnes, tan al centre com en sortides curriculars.

Podeu anar veient les fotos o podeu clicar en qualsevol d’elles per visualitzar l’àlbum en el tamany original.

MNACTEC 3r ESO maig de 2023

Els alumnes de 3r d’ESO vam anar a fer una visita al Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Terrassa a fer un taller de química, per comprendre conceptes relacionats amb el canvi químic a través de l’experimentació.

Escola del mar de Sitges 1r d’ESO febrer de 2023

100tífiques 1r d’ESO 11 de febrer de 2023

Els nostres alumnes participen en les activitats de la campanya dirigida a impulsar les STEAM i reben la visita de les científiques al centre. La Lourdes Marina Lorente, enginyera electrònica, ens va visitar per explicar als alumnes de 1r d’ESO la seva experiència laboral.

Biologia 1r de Batxillerat: Facultat de Biologia. 7 de Febrer de 2023

Els alumnes de 1r de batxillerat científic, de la matèria de modalitat Biologia i la de Biomedicina, van fer un taller de tècniques bioquíquimes.

Fem un hort 1r quadrimestre 1r d’ESO

Podeu descarregar la crònica feta pels alumnes aquí

Setmana de la ciència novembre 2022

-Construcció d’un forn solar a 3r d’ESO

-Connexió amb la UPC de Castelldefels per veure l’enlairament de l’Artemis dins el programa “Artemis, regreso a la luna”.

-Els nostres exalumnes visiten el centre per explicar les seves experiències científiques als alumnes de 2n de batxillerat.

Visita al mercat de St Just Desvern: Dràstics amb els plàstics 4t d’ESO

Els alumnes de la matèria Cultura Científica que fan l’APS de Dràstics amb els Plàstics van anar al mercat municipal a esbrinar com gestionen els residus plàstics.

UAB Nanotecnologia 1r de Batxillerat

Els alumnes de la matèria Reptes Científics BG/FQ van visitar la Fira de la Nanotecnologia a la UAB.

Visita al Centre d’informació Vandellòs I del Batx Científic-tecnològic

Els alumnes de Reptes Científics, Geologia, i Ciències Ambientals de 1r de Batxillerat, Física II de 2n de Batxillerat, i Geologia II de 2n de Batxillerat van visitar les instal·lacions i el Centre d’Informació de la central nuclear Vandellós II.