⚪⚪Tramitar la sol·licitud de preinscripció al PFI

TRÀMIT PER FER LA PREINSCRIPCIÓ:

La preinscripció es farà de manera presencial, per fer-ho:

• Heu de descarregar aquesta sol·licitud de preinscripció i emplenar-la degudament.
  • Preparar tota la documentació necessària (original i fotocòpia).
  • Demanar cita prèvia al telèfon: 93 314 20 41.

IMPORTANT: Un cop tramitada la sol·licitud, es farà l’entrevista, seguidament.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:

Documentació identificativa que s’ha d’adjuntar amb la sol·licitud:

• Original i còpia DNI, NIE o passaport vigent. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

Si el sol·licitant és menor d’edat també ha de presentar:

• Certificació electrònica de la inscripció de naixement o el llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment en família o institució, la resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/as o guardador/a de fet) o, si és estrangera, la targeta de residència on consta el NIE, o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • De manera extraordinària i únicament a efectes de preinscripció, les dades d’identificació o de filiació de les persones estrangeres es poden acreditar amb la documentació alternativa que la persona pugui aportar. Tanmateix, la matrícula estarà condicionada a la presentació de la documentació identificativa establerta en els paràgrafs anteriors.

Per acreditar la condició de discapacitat, s’ha de presentar un certificat del Servei de Valoració i Orientació a Persones amb Discapacitat (CAD) del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies o, si no n’hi ha, un informe de l’EAP en el qual s’indiqui l’existència d’indicis raonables que l’alumne presenta discapacitat.

També en relació a l’acreditació dels punts del domicili, en les instruccions fa referència a :

• Quan el domicili habitual que s’al·lega no coincideix amb el DNI, amb el de la targeta de residència on consta el NIE o es tracta de persones estrangeres sense NIE, s’acredita amb el certificat o volant municipal de convivència de l’alumne on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant, si s’escau.