PROJECTES D’EMPRENEDORIA I/O INNOVACIÓ EDUCATIVA A L’INSTITUT SALVADOR SEGUÍ

El nou curs 2019-20 comença amb importants novetats,  ja que el nostre centre a estat un dels designats  per al desenvolupament d’accions de qualitat en Formació Professional  qué es porten a terme a través del Programa Operatiu d’Ocupació, Formació i Educació, cofinançat pel Fons Social Europeu i el Ministerio de Educación y Formación Profesional.

Des de fa anys que el centre participa en diferents iniciatives educatives i de treball en xarxa promogudes pel Departament d’Educació  per tal de fomentar noves eines metodològiques actives i innovadores amb la finalitat de formar futurs professionals. Aquest any continuem participant a Emprenfp impulsant la creació d’empreses i  l’autocupació, i alhora recolzant la realització d’un seguit d’accions d’innovació educativa i d’emprenedoria a través de les xarxes Innova FP i Activa FP.

Les accions previstes inclouen:

• Espais de simulació professional per a totes les famílies professionals i facilitar l’aprenentatge competencial de l’alumnat del centre.
  • Un espai de treball i/o incubadora de projectes d’emprenedoria per alumnes i ex-alumnes que vulguin fer realitat la seva idea de negoci.
  • Aules de treball cooperatiu i col·laboratiu per potenciar l’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP).

“Quan emprens, o guanyes o aprens, però mai perds”