Projecte GEP: Generació Plurilingüe

L’institut Salvador Seguí durant els tres últims cursos (del 2018 al 2021) ha format part del Projecte GEP de Generació Plurilingüe junt amb altres centres educatius de Catalunya assolint el seus objectius marcats d’ implementar l’ús de la llengua estrangera en diferents mòduls a les aules. En cada nou curs escolar, s’han anat incorporat al projecte més alumnes i docents de les tres famílies professionals i dels quatre departaments del nostre centre.
Des de l’equip impulsor volem agrair i felicitar la tasca feta i la motivació mostrada tant pel professorat com per l’alumnat participant, tot superant les dificultats. I de cara a un futur us animem a seguir participant en la incorporació de la llengua anglesa en continguts no lingüístics.
Analitzats els resultats obtinguts i les necessitats del nostre alumnat, al centre continuarem treballant l’equip GEP per fomentar una formació
de qualitat aplicant metodologies innovadores tot participant en la millora contínua de l’FP.

Have a nice summer and see you next course!
GEP Driving Team