Projecte GEP: Constitució de l’equip de treball

Aquest curs l’institut Salvador Seguí continua avançant i ampliant el projecte que ja s’ha implementat també els tres últims cursos: Projecte GEP de Generació Plurilingüe. En cada nou curs escolar, s’han anat incorporat al projecte més alumnes i docents de les tres famílies professionals i dels quatre departaments del nostre centre, permetent la incorporació de la llengua anglesa en continguts no lingüístics de forma més transversal.

Aquest dimecres 10 de novembre vam fer la presentació del projecte pel curs actual amb la constitució de l’equip de treball del professorat participant (tot i que no tothom va poder assistir).

Aquest curs comptem també amb la col·laboració d’en Greg, auxiliar de conversa nadiu, que col·labora en codocència per tal d’afavorir la interacció en llengua anglesa de tota la comunitat educativa.

Des de l’equip GEP continuem treballant per fomentar una formació de qualitat aplicant metodologies innovadores tot participant en la millora contínua de l’FP.

We hope you enjoy it as much as us!