Campanya “Mig milió d’agraïments” #EscolesObertes #Migmiliódagraïments

Aquesta campanya arriba a les acaballes d’un 1r trimestre complex, de molts esforços i no poques dificultats. Tothom hi ha posat de la seva banda i, tot i que sabem que hi ha molts fronts i reptes en els que cal seguir treballant, creiem encertat, oportú i necessari que, com a gran equip educatiu de la ciutat que conformem, obrim un parèntesi enmig d’aquesta pandèmia per posar en valor l’educació i l’esforç col·lectiu que ha permès mantenir dia a dia, durant un trimestre sencer, oberts els centres educatius.

Perquè hi ha un moment per a cada cosa, pensem que aquest és el de mostrar amb les nostres comunitats educatives o en els nostres entorns laborals (claustres, alumnat, famílies, als serveis educatius, …) que tot aquest esforç paga la pena. I que després de tot, hem fet possible mantenir els centres oberts durant aquests 3 mesos.

Som a final de trimestre i a les portes d’unes vacances de Nadal que seran, certament, molt diferents per a tothom. Al llarg dels propers dies molts centres educatius cercareu, precisament, moments per reflexionar amb el vostre alumnat i els vostres equips sobre les dificultats d’aquest inici de  curs i sobre les experiències i emocions viscudes. Ens agradaria pensar que aquesta iniciativa us aportarà valor i ajudarà als debats i reflexions que fareu.

Creiem que visualitzar i reconèixer a tothom, posar en valor les aportacions, agrair-nos-ho mútuament i, entre totes i tots, prendre consciència del valor que té fer escola cada dia, és sempre, sempre, útil i necessari. I que, ara més que mai, ens ho mereixem!

En l’educació, fem equip:

• Som més de mig milió d’alumnes, famílies, docents, professionals de l’educació, monitors i monitores, personal d’administració, de neteja, de cuina, de manteniment, de serveis educatius i de salut.
  • Junts fem possible dia a dia un repte: mantenir oberts els 900 centres educatius de la ciutat, per trobar-nos, aprendre i preparar-nos per viure en societat.
  • Malgrat que no és fàcil i tenim encara reptes per davant, ens hem preparat, i seguim treballant i col·laborant perquè l’educació sigui una palanca de creixement per a una ciutadania capacitada i valenta.