BEQUES PER A POSTGRADUATS I EX-ALUMNES PRACTIQ’EU 19-20

Si sou ex-alumnes del curs 2018-2019 (perquè vas finalitzar un cicle o vas deixar els estudis a IP, SAN o SER) i voleu obtenir una beca per fer una estada a Itàlia (Forlí o Palermo) l’associació Mundus organitza 1 xerrada sobre el programa PRACTIQ’EU 19-20, a Santa Coloma de Gramanet per tal de donar tota la informació necessària en relació a aquestes beques. Us animem a seguir formant-vos i millorar les vostres capacitats personals, lingüístiques i professionals!
El TLN Mobilicat és un programa de pràctiques a l’estranger per a joves:
  • Entre 18 i 29 anys
  • Beneficiaris de Garantia Juvenil
  • Registrats com a DONOs a Catalunya (demandants d’ocupació)
  • Amb menys de 12 mesos d’experiència laboral
  • Amb estudis de cicles formatius i/o universitaris abandonats prematurament o finalitzats; o bé, amb la ESO i que puguin acreditar una formació professionalitzadora en algun àmbit de 200 hores (ex: certificat de professionalitat)
Data de la sessió informativa (és possible que s’obri alguna més):
  • Santa Coloma de Gramanet: 15 de noviembre de 2019 a las 16.30h. Centre Cívic Fondo: Carrer de Wagner, 19 08923 Santa Coloma
Al we s’ha d’omplir un formulari fins al 30 d’octubre.
Si abans de les sessions informatives presencials voleu orientacions i teniu algun dubte previ, la Coordinació de Mobilitat us dóna suport. Podeu contactar-nos a mobilitat@salvadorsegui.net
Animeu-vos!