EDC Cultura digital

Aquesta part del document de l’EDC recull tota la documentació creada per l’Institut Salvador Seguí en relació a la cultura digital. Recull documentació específica del nostre ecosistema digital (com per exemple els futurs plans d’acollida digital de l’alumnat, de les famílies, del PAS i del professorat), el procediment relacionat amb la certificació del segell de qualitat (ISO 9001) i les NOFC. Per altra banda, fa referencia als documents relacionats amb la tasca docent per potenciar la competència digital de l’alumnat (CDA) i del professorat (CDD).

Aquesta secció de l’EDC recull tota la documentació creada per l’Institut Salvador Seguí en relació a la cultura digital. Recull documentació específica del nostre ecosistema digital (com per exemple els futurs plans d’acollida digital de l’alumnat, de les famílies, del PAS i del professorat), el procediment relacionat amb la certificació del segell de qualitat (ISO 9001) i les NOFC. Per altra banda, fa referencia als documents relacionats amb la tasca docent per potenciar la competència digital de l’alumnat (CDA) i del professorat (CDD).

L’ecosistema digital de l’institut consta de:

• Documentació bàsica
    • Projecte educatiu de centre (PEC)
    • Normes d’organització i funcionament de centre (NOFC)
    • Projecte de direcció
  • Usuaris i usuàries de centre:

Cada membre del claustre i del PAS disposa de compte @salvadorsegui.net. Aquest compte és personal i intransferible. A continuació s’enllacen els documents per a la gestió d’aquests usuaris:

CREACIÓ I GESTIÓ D’USUARIS I CANVI DE CURS

• Creació i actualització de comptes @salvadorsegui.net (en procés de creació)
        • Tasques canvi de curs (en procés de creació)
  • Comunicació:

(en procés de creació)