Trasllat del CFGS Mediació comunicativa

Des del curs 2015-16, s’ha impartit el CFGS de Mediació comunicativa de la família de Serveis socioculturals i a la comunitat a l’Institut Salvador Seguí.

Fins aquest curs, s’hauran graduat set promocions d’alumnat com a professionals d’intervenció de mediació comunicativa per a persones sordes, sordcegueses i amb discapacitat auditiva. Un perfil professional d’una gran importància per portar a terme programes de promoció adreçades a les persones usuàries així com en la sensibilització social respectant la idiosincràcia de les persones usuàries.

En tot aquest temps, l’equip de cicle de Mediació comunicativa ha garantit un ensenyament de qualitat on el centre d’interès era tant l’alumnat com a les persones usuàries d’atenció per part dels futurs/es professionals.

A partir del curs 2022-23, el cicle s’impartirà a l’institut Ferran Tallada on s’imparteixen també els cicles de la família de Serveis socioculturals i a la Comunitat.

La direcció del centre agraeix la dedicació i la professionalitat de l’equip de cicle i la implicació de l’alumnat en difondre i consolidar la figura del/ de la mediador/a comunicatiu en el món professional.

Ara comença una nova etapa. Molta sort i endavant!!

La direcció.