NOTA IMPORTANT
NO FÉU CAP PAGAMENT SI L’INSTITUT NO S’HA POSAT EN CONTACTE AMB VOSALTRES
L’aspirant ha de tenir en compte que haurà d’esperar uns tres mesos des de que acaba el procediment per sol·licitar el certificat de professionalitat, ja que primer l’Institut Català de les Qualificacions Professionals ha de registrar les unitats de competència que ha demostrat cada aspirant de la corresponent convocatòria.
17/12/2020
Publicació dels resultats definitius d’admesos i exclosos de la preinscripció
FSE_2020-Ordenació pre-inscripció
(No podem donar cap informació de les persones admeses a altres centres)
DOCUMENTACIÓ FASE ASSESSORAMENT:
Aquesta documentació és la necessària per participar a la fase d’assessorament. A la sessió informativa convocada per la vostra assessora, s’informarà la manera d’omplir-la.
Si algú vol renunciar a continuar el procediment, ens ha de fer arribar la comunicació de renuncia
Documentació a presentar de manera digital (instruccions per omplir la documentació)
Indicacions per desenvolupar les sessions de videoconferència, si és el cas.
L’aspirant:
- Ha de poder disposar dels recursos informàtics corresponents, per tal de que la videoconferència es pugui desenvolupar de forma adient.
- Ha de demostrar en tot moment la seva identitat (mostrant el DNI o NIE).
- Ha de tenir un compte de correu propi (preferiblement Gmail), ja que la comunicació probablement es faci per aquesta via.
- S’ha de poder identificar visualment durant el desenvolupament de les sessions, sobretot en el cas de sessions telemàtiques.
- Se li demanarà el seu consentiment per la possible gravació de les sessions, si és el cas.
- En cap moment l’aspirant pot gravar les sessions ni difondre cap imatge o contingut deldesenvolupament de les mateixes.
17/11/2020
Publicació dels resultats provisionals d’admesos i exclosos de la preinscripció
FSE_2020-Ordenació pre-inscripció
Dependència
- Llista provisional de persones admeses àmbit dependència
- Llista provisonal de persones excloses àmbit depnedència
Acció social
- Llista provisional de persones admeses àmbit acció social
- Llista provisional de persones excloses àmbit acció social
Acció inclusió
- Llista provisional de persones admeses àmbit acció inclusió
- Llista provisional de persones excloses àmbit acció inclusió
Lleure
- Llista provisional de persones admeses àmbit lleure
- Llista provisional de persones excloses àmbit lleure
Neteja
- Llista provisional de persones admeses àmbit neteja
- Llista provisional de persones excloses àmbit neteja
Presentació d’al·legacions en relació a l’admissió o l’exclusió a la preinscripció:
Del 18 al 20 de novembre 2020
Sol·licitud de reclamació-A523_V02_18 (1)
Enviar sol·licitud de reclamació escanejada per correu electrònic al correu del vostre àmbit.
- salvadorsegui_acciosocial_acreditat20-21@salvadorsegui.net
- salvadorsegui_accioinclusio_acreditat20-21@salvadorsegui.net
- salvadorsegui_dependencia_acreditat20-21@salvadorsegui
- salvadorsegui_neteja_acreditat20-21@salvadorsegui.net
- salvadorsegui_lleure_acreditat20-21@salvadorsegui.net
Publicació del resultat definitiu de la preinscripció: Pendent de publicació
Horari d’atenció telefònica
De dilluns a divendres de 9.30 a 12 h
Dimecres de 15.30 a 18h
Telèfon 667114128
Correu d’informació general: salvadorsegui_acreditat20-21@salvadorsegui.net
Informació Preinscripció AAC2 021
Sol·licitud de preinscripció telemàtica del 1 al 28 de setembre 2020
Consulteu l’àmbit escollit:
Atenció a les persones en situació de dependència
Presentació de documentació justificativa al centre o de forma telemàtica del 3 al 30 de setembre 2020
Documentació a presentar:
- Full de sol·licitud de preinscripció de centre (enllaç al full a presentar)
- Full documentacio justificativa (enllaç al full a presentar)
- Documentació justificativa (segons l’apartat escollit al full de documentació justificativa)
- Full de sol·licitud rebut telemàticament
- Fotocòpia DNI
Lliurament telemàtic al correu del vostre àmbit:
salvadorsegui_acciosocial_acreditat20-21@salvadorsegui.net
salvadorsegui_accioinclusio_acreditat20-21@salvadorsegui.net
salvadorsegui_dependencia_acreditat20-21@salvadorsegui.net
salvadorsegui_lleure_acreditat20-21@salvadorsegui.net
salvadorsegui_neteja_acreditat20-21@salvadorsegui.net
Horari de lliurament al centre:
De dilluns a divendres de 10 a 13h, edifici Pont del treball digne, 15.
Horari d’atenció telèfonica
De dilluns a divendres de 9.30 a 12h
Dimecres de 16 a 18h
Telèfon 667114128
Publicació dels resultats provisional preinscripció : A partir del 10 de novembre de 2020
Presentació d’al·legacions en relació a l’admissió o l’exclusió a la preinscripció: del 11 al 24 de novembre de 2020
Publicació del resultat definitiu de la preinscripció: A partir del 17 de desembre de 2020