Certificat de català

Per presentar la sol·licitud:

1. Per sol·licitar el certificat de català, has d’omplir aquest formulari i adjuntar-hi la documentació acreditativa (indicada més avall)

Es pot consultar la llista de titulacions equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística, en el següent enllaç: Titulacions equivalents als certificats de coneixements de català

Documentació que s’ha de presentar:

La documentació a presentar està en funció dels estudis realitzats. En tot cas, es pot trametre el nivell corresponent de català amb els següents documents:

•   Llibre d’escolaritat d’educació primària i ESO, llibre de batxillerat, llibre d’escolaritat d’EGB o llibre de BUP.

El certificat s’enviarà al mateix correu que s’ha enviat la sol·licitud, 3 dies després d’haver -la presentat.

Nota informativa en cas de reprendre atenció presencial: En cas de no poder fer el tràmit presencialment, la persona que l’hagi de fer ha de portar aquesta AUTORITZACIÓ: Document autorització realització tràmit, degudament cumplimentada i acompanyada de la documentació acreditativa.

En cas de dubte o problemes amb el formulari, contactar amb secretaria@salvadorsegui.net