Taller Higiene de Mans

L’alumnat del CFGM en Cures Auxiliars d’Infermeria van participar en un taller impartit per Anna Escobar, infermera de l’Hospital Comarcal d’Amposta. Anna els va explicar la necessitat de rentar-se les mans en cinc moments clau en l’assistència al pacient a l’àmbit sanitari. També els va recordar que per una correcta higiene de mans la solució hidroalcohòlica ha d’estar 30 segons en contacte i que cal treure’s les joies. Finalment, els alumnes van practicar el rentat de mans i van comprovar amb una làmpada “màgica” qui havia realitzat la tècnica de forma correcta, ja que la les zones que no apareixen tenyides ens indiquen que no ha arribat una solució hidroalcohòlica especial que conté un colorant i per tant no estan netes ni desinfectades.