Presentació llibres Coeducació 1r ESO

Amb motiu de la celebració, el 25 de novembre, del “Dia Internacional contra la violència vers les dones” es van organitzar, la setmana del 30 de novembre, tot un seguit d’actes al centre per tal de conscienciar l’alumnat sobre la importància d’aquest tema amb l’objectiu de millorar la convivència i el respecte entre les persones.

Des de la biblioteca es va fer presentació de llibres als grups de 1r d’ESO a l’hora de tutoria.

Detall dels llibres que es van presentar a la sessió de 1r ESO A i B la setmana del 30 de novembre

A més, com que l’horari i l’ús de la biblioteca aquest curs s’ha vist modificat, es va indicar a l’alumnat el correu electrònic al qual podien adreçar les seves peticions en el cas de tenir alguna consulta o alguna petició de préstec: mgallego@iesramonberenguer.cat

El alumnes van estar força atents a les explicacions durant tota la sessió i ens vam sentir molt acollits.

Hem recollit en una presentació el desenvolupament de la sessió i alguns recursos didàctics per implementar el treball a l’hora de tutoria.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *