El futur dels alumnes de 4t d’ESO

Ja hem entrat al tercer trimestre i en acabar el curs els alumnes de 4t finalitzaran l’etapa d’Educació Secundària Obligatòria (ESO) i hauran de decidir el rumb del seu futur. Alguns continuaran estudiant, sigui batxillerat o un cicle, altres entraran al món laboral i altres encara no ho tenen clar. Això comporta que deixen el Príncep de Viana i alguns alumnes continuaran les seves vides a un altre lloc, mentre que d’altres seguiran amb nosaltres a l’institut fent batxillerat. Ens endinsem a les seves aules per preguntar-los els seus plans.

· Paula Baradad: “Quan acabi l’ESO faré un grau mitjà d’estètica perquè vull estudiar tanatoestètica i per tant deixaré el Príncep de Viana. Tindré molta nostàlgia deixar-lo encara que només hi hagi estat durant dos anys, perquè aquí he conegut a la meva parella i fet moltes amistats que segur que mantindré quan me’n vagi.

· Roger Rodrigo: “Quan acabi l’ESO suposo que faré batxillerat científic, però encara no tinc clar on, estic mirant centres. Però si deixo el Príncep de Viana, em farà molta pena perquè vaig a aquest centre des de primer d’ESO i a més vaig fer la primària a l’escola Pegaso, aquestes parets m’han vist créixer”.

· Carla Tur: “Quan acabi l’ESO faré un cicle mitjà d’atenció a persones amb situació de drogodependència. Deixar el Príncep de Viana em farà molta pena, m’agrada molt la gent que hi ha, alguns professors m’han arribat al cor i no els oblidaré mai”.

· Fernand Vilar: Quan acabi l’ESO tinc clar que faré Batxillerat aquí a l’institut, però encara no sé quina branca escolliré, estic una mica confós.

Com podem veure, alguns tenen més clares les idees que altres. La #FamíliaViana us desitja moltíssima sort en el vostre viatge!