DUES ALUMNES DEL VIANA, PREMIADES ALS JOCS FLORALS DE SANT ANDREU

En el lliurament de premis dels Jocs Florals de Sant Andreu que ha tingut lloc al SAT, dues alumnes del Viana han estat guardonades: la Paula Feixat, de 1r de Batxillerat, ha guanyat el segon premi en la categoria d’ensenyaments postobligatoris, i l’Amanda Ortega, de 4t d’ESO, ha obtingut el primer premi en la categoria de segon cicle d’ESO. Podeu llegir els seus magnífics texts (i els dels altres guanyadors del centre) a la revista de Sant Jordi.

L’Amanda participarà ara en els Jocs Florals de Barcelona, el lliurament de premis dels quals tindrà lloc el proper 4 de juny.

Moltes felicitats a totes dues i molta sort a l’Amanda en els Jocs de la Ciutat!

Més fotografies de la jornada.