II Jornada solidària amb la Marató de TV3

Com cada desembre la Marató arriba de nou, aquest any sota el lema ” La Marató que dona llum” vol recaptar diners per la salut sexual i reproductiva.

L’institut Puig Cargol no vol perdre l’oportunitat de ser solidari i hem engegat la II Jornada solidària, dimarts 19 de desembre amb la qual intentarem recaptar el màxim de fons possibles. Per això, vendrem un fermall de feltre, com els que podreu veure aviat aquí i a l’Instagram del centre, dissenyat per l’alumnat de 4t de la matèria optativa Visual i plàstica.

El donatiu és 1 euro mínim, però podeu aportar el que millor us sembli per la compra d’un únic fermall. La seva compra donarà dret a tot l’alumnat que hagi fet la seva aportació a gaudir de la xocolatada del dia 19 de desembre a l’hora del pati a càrrec de l’AMPA i a participar en el sorteig d’una panera aquell mateix dia.

Per això us demanem la vostra col·laboració per tal que quan el vostre tutor/a ho indiqui, porteu 1 euro per la vostra aportació a la Marató i que al llarg d’aquesta setmana porteu qualsevol producte alimentari per muntar la panera o paneres. Podeu lliurar aquest producte a la consergeria de l’institut.

Moltes gràcies per la vostra solidaritat!