Concurs Pica Lletres

L’alumnat de 3r d’ESO, el dimecres 12 d’abril, va participar al Concurs televisiu Pica Lletres que es va gravar al Teatre Narcís Masferrer de St. Feliu de Guíxols.

El Pica Lletres és un concurs que consisteix en dos tipus de proves: l’una, lletrejar paraules en català de diferents nivells de dificultat, i l’altra, resoldre correctament els jocs lingüístics que es plantegen com l’errada oculta, el barbarisme intrús i la gran paraula. Està format per dos equips de diferents instituts del Baix Empordà, que competeixen entre ells i després hi ha el presentador, que condueix el programa i el jurat, en forma de veu en off, que determina els encerts i errors.

Els nostres concursants van ser l’Ainoha, el Marc i l’Adrià, que van fer una bona actuació lletrejant amb encert un gran nombre de paraules. I la resta d’alumnat va seguir amb molta emoció i nervis l’actuació dels seus companys aplaudint-los i animant-los quan el realitzador els ho indicava. La retransmissió del concurs es farà per TV Costa Brava, ja s’avisarà els alumnes del dia i hora.